Najčešća pitanja
Da li je moguće plaćanje platnim / kreditnim karticama i kojim?
Za sada ne postoji mogućnost plaćanja platnim / kreditnim karticama. Uskoro ćemo omogućiti i ovaj način plaćanja.
Da li je poštarina uključena u cenu?
Poštarina nije uključena u cenu. Proizvodi se isporučuju, zajedno sa originalnim pakovanjem, Post expressom po njihovom aktuelnom cenovniku, Za sve porudžbine čiji je iznos veći od 3,500.00 dinara poštarina je uključena u cenu.
Da li je moguća isporuka van Srbije?
Trenutno nije moguća isporuka van Srbije. Nadamo se da ćemo uskoro ćemo omogućiti i ovu uslugu.
Koji su rokovi isporuke?
Rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana od dana evidentiranja uplate.
Kako da znam kada će porudžbina stići?
Dobićete mejl sa brojem pošiljke, a kurir će Vas neposredno pre dolaska kontaktirati telefonom i proveriti da li ste u mogućnosti da preuzmete paket.
Naručio/la sam pogrešan proizvod. Kako da otkažem porudžbinu?
Porudžbinu možete nakon potvrde otkazati u roku od 30 minuta ili slanjem mejla na store@sash.rs.
REKLAMACIJE
Da li je moguće zameniti oštećenu robu i na koji način?
Postoji mogućnost zamene robe. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja primetili da proizvod ne odgovara onome koji ste naručili ili postoje neregularnosti na računu, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24 sata od prijema pošiljke kontaktirate mejlom ili telefonom i saopštite problem koji imate. Potrudićemo se da sve rešimo i pošaljemo zamenu u najkraćem mogućem roku.
Prilikom isporuke proizvoda molimo Vas da u prisustvu kurira proverite pošiljku. Ukoliko je pakovanje oštećeno (na njemu ima ugnječenja ili pocepanih delova), ne bi trebalo da preuzmete paket. Pozovite nas telefonom ili nam pošaljite mejl na store@sash.rs i obavestite nas o razlozima zbog kojih niste preuzeli paket. Potrudićemo se da Vas u najkraćem mogućem roku obavestimo o daljim koracima.
Autori SASH kolekcije zadržavaju pravo da ne prime reklamirani proizvod ukoliko ustanove da je vraćen u korišćenom stanju.
Da li postoji mogućnost zamene?
U slučaju da veličina ili model proizvoda nisu odgovarajući, moguća je zamena za drugu veličinu, ukoliko je imamo u asortimanu/na lageru ili za neki drugi proizvod iz SASH kolekcije.
Kako da znam da sam ispravno poručio proizvod?
Nakon poručivanja primićete mejl sa potvrdom porudžbine i budite sigurni da će sve stići na vreme.
Zaboravio/la sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Ništa strašno. Kliknite na dugme prijava/registracija i pronaći ćete opciju “zaboravljena lozinka”. Nakon toga unesite svoju mejl adresu sa kojom ste se registrovali i poslaćemo Vam link za resetovanje lozinke.